איך להוציא לאור בחו”ל – פרק 2: אמזון

אם הדרך הקלאסית מהפוסט הקודם לא עבדה עבורכם, או שאתם מעדיפים לא לחכות תקופה ארוכה עד לקבלת תשובות מסוכנויות בארץ ובעולם, אתם יכולים להוציא לאור באמזון.

אמזון היא חנות הספרים הגדולה ביותר בעולם (ואף בהיסטוריה). כשהספר שלכם עולה באמזון הוא למעשה מופץ בכל העולם. אבל זהו גם חיסרון, מכיוון שלצדכם עולים מספר עצום של כותרים אחרים ממדינות רבות בעולם. לכן חשוב לדעת כיצד להעלות את הספר ואיך לקדם אותו כדי שיגיע לגולשים.

אפשר ללמוד את הנושא ולהעלות את הספר שלכם באמזון בעצמכם ואז לבחור אם לקדם אותו או לא. חשוב לזכור שהוצאת ספרים באמזון דורשת יכולות שונות לחלוטין מאלו שיש להוצאה לאור רגילה, וחשוב ללמוד את הנושא או לנות להוצאה לאור המנוסה בקידום ספרים באמזון.

להוציא לאור בחו"ל

מה תיתן לכם הוצאה לאור מקצועית באמזון?

במידה ועדיין לא תרגמתם את הספר, ההוצאה יכולה לדאוג לתרגום ולעריכה לשונית מקצועית.

מיתוג ובידול הספר והבלטת הייחודיות שבו.

עימוד מקצועי (דיגיטלי ומודפס) והצגת הספר באופן מקצועי באמזון.

קידום ושיווק באמזון, אחרת הספר שלכם יעלם בין 30 מיליון הספרים שנמצאים באמזון. אם אתם רוצים לבלוט ולמכור, אתם רוצים לבחור בהוצאה לאור שחיה את השוק ברמה יום יומית ומכירה לעומק את כל האפשרויות והשיטות לשווק את הספר שלכם.

אם זה נשמע לכם הכיוון אני ממליץ על הוצאה גדולה וותיקה שאולי כבר שמעתם עליה.

מדובר בהוצאה לאור ובסוכנות ספרותית ebook-pro, של בני וטלי כרמי שמוציאה ומשווקת ספרים באמזון זה זמן רב ויש באמתחתה הצלחות לא מעטות וכמה רבי מכר. הסוכנות גם יוצאת עם סופרים לפסטיבלי סופרים ברחבי העולם ומנסה למכור זכויות גם בדרך הקלאסית. ראו את פוסט הסיכום שלי לפסטיבל הסופרים בפרנקפורט 2022.

בפרק הבא אציע דרך אחרת לצאת לאור בחו”ל. דרך שאני נוקט בה מספר שנים בהצלחה חלקית ומענגת.

כל הזכויות שמורות לאופיר עוז 2020©

תנאי שימוש

מדיניות פרטיות