רשימת הוצאות לאור מומלצות – הוצאה לאור בחו”ל

סופרת או סופר שרוצים לצאת לאור בחו”ל יכולים לעשות זאת בכמה דרכים. אני מפרט על שלושת הדרכים בקטגוריה: לצאת לאור בחו”להדרך הקלאסית, דרך אמזון, ולצאת לאור בקטנה. מוזמנים לקרוא את שלושת הפרקים כדי להבין את האפשרויות העומדות בפניכם.

ברשימה להלן מפורטים סוכנויות והוצאות לאור מומלצות עבור הוצאה לאור בחו”ל. גם כאן, קחו בחשבון שלפני ההוצאה לאור עצמה חשוב לעבור תהליך ארוך של כתיבה, שיפור הטקסט ועריכה מקצועית לפני שעוברים הלאה.

אלו הן הסוכנויות וההוצאות המוציאות לאור בחו”ל

איבוקפרו – eBookPro – הוצאה לאור וסוכנות ספרותית המקדמת סופרים ישראלים בחו”ל בדרך הקלאסית ובאמזון. הסוכנות יוצאת לפסטיבלי הסופרים המובילים בעולם, וידועה ביכולותיה לקדם ספרים באמזון, ובמקרים מסוימים אף להביא את הספר להיות רב מכר.
בעלי ההוצאה והסוכנות: בני וטלי כרמי

סיפור פשוט – הוצאה לאור קטנה המוציאה לאור בעברית וגם עוזרת לסופרים להוציא לאור באמזון.
בעלי ההוצאה: עמית וסיגלית עשת

דבורה האריס – סוכנות ספרותית ותיקה העובדת מול סוכנויות והוצאות לאור בחו”ל, ועובדת בדרך הקלאסית. חשוב להבין שלא קל להתקבל לסוכנות גם אם מדובר בספרים טובים. הצלחה מוקדמת כמובן מסייעת להצלחה. וגם אחרי שמתקבלים לסוכנות יכול לקחת זמן רב עד לחתימה על חוזה מול הוצאה לאור בחו”ל, אם בכלל. קחו זאת בחשבון.

המכון לספרות עברית – לשעבר המכון לתרגום. המכון עובר כרגע מתיחת פנים. גם כאן מדובר בהוצאה לאור בחו”ל בדרך הקלאסית, והסיכויים להתקבל אליה נמוכים גם הם. כמובן שווה לנסות הכול.

כל הזכויות שמורות לאופיר עוז 2020©

תנאי שימוש

מדיניות פרטיות